Ett förtydligande

Då mitt förra inlägg uppfattas som väldigt svart och deppigt kan det vara på sin plats att jag förtydligar lite.
Jag ska inte ta livet av mig. Det är inget jag vill och inget jag kommer göra.
Det är bara det att livet just nu inte är särskilt roligt och av den anledningen kan mina formuleringar bli lite fel.

Jag låter mina känslor ta överhand och tänker inte på hur saker och ting kan tolkas.

Och gällande min mardröm... det är inte mer än en mardröm.
Det är inget som hänt.

Jag hade en dålig tid på dagen och jag såg inte längre än till bokstäverna på tangentbordet och boktstäverna på tangentbordet formade ord som kan misstolkas.

Jag ber om ursäkt om jag oroat någon.
Hädanefter ber jag er se på min blogg som mitt sätt att hantera min dag och de känslor som dyker upp.
Jag har alltid varit sån att jag skriver ner exakt vad jag känner för stunden och tänker inte så mycket mer på det sen.

Mitt hjärta dunkar väl lite på halvfart och jag tänker inte alltid solklart.
Men jag ska fortsätta leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback