Det här är så svårt

Jag vill känna mig lika älskad som jag älskar dig.

Hela den här krisen vi nu är i har gjort mig så förvirrad över hela min livssituation.
Inget känns roligt och meningsfullt längre och jag har till och med börjat tvivla på om jag har rätt utbildning.
Jag är ute på praktik nu och snart har första veckan gått, jag har tre veckor framför mig där.
Jag kommer knappt ihåg vad vi gjort på dagarna eftersom jag inte är mig själv.
Det är precis som att jag är ett tomt skal med väldigt lite innehåll.

Jag känner verkligen inte igen mig själv och jag fattar inte varför det är så här.
Vi är ju så bra ihop!
Det tror jag att du tycker med. Men varför kan du inte säga det?
Vad är det du går och väntar på?
Hur mycket bevis behöver du?

Den värsta stunden på dagen är natten. Jag har jätte svårt för att somna eftersom mitt hjärta dunkar så hårt och så snabbt. Jag blir yr och jag känner mig helt knäpp i huvudet.
Jag vill inget hellre än ligga i din famn med dina starka armar runt mig, jag vill känna mig älskad igen.
Hur kan något som känns så rätt vara fel?

Är jag helt fel ute?
Tror jag fel?
Finns det verkligen inte en chans?

När har du bestämt dig om jag är värd att satsa på?

Jag står fortfarande fast vid min tanke om att detta inte beror på oss.
Men ärligt talat börjar min övertygelse att sina...


Kommentarer
Postat av: stridis

förlåt att jag inte skrivit på länge, men jag finns om du vill prata.. skriv ett inlägg på min blogg www.stridis.blogg.se som nu är uppe igen.. svara så fort som möjligt. Håll modet uppe, inom snar framtid jag kanske kommer och plockar upp dig med trucken som jag sagt ;)



kramar

2009-12-03 @ 20:10:49
URL: http://stridis.blogg.se/
Postat av: Carma - blivande tvillingmamma

Hej gumman!

Ett litet försök till uppmuntran från min sida, det finns en utmaning till dig på min sida.

Gör den om du orkar =)

Varma kramar

2009-12-07 @ 11:55:37
URL: http://carma80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback