Inte mig själv

Jag försöker verkligen att skriva färdigt mina uppgifter, men det går inte bra alls.
Mina tankar flyger iväg åt helt fel håll och det slutar med att jag helt sonika sitter och glor rakt ut på skärmen.
Varför ska allt komma på samma gång undrar jag?
Vad är det som händer i mitt liv?
Det är en fruktansvärt läskig känsla av att inte ha kontroll, att inte veta vad det är som sker.

Ett desperat försök för att få mina tankar på annat håll.
Det är snö ute. Mycket snö. Nu har det blivit vinter.
Är jag glad för det? Nej, inte direkt, fast möjligheten till snöbollskrig är ju alltid en rolig tanke.
Det var länge sen jag hade snöbollskrig med någon.

Ska försöka att skriva nu. Har nog aldrig känt mig så omotiverad som jag känner mig nu.
Jag känner mig inte riktigt som mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback