Det gör mig glad...

När man känner att allt inte står riktigt rätt till och när känslan i kroppen inte är sprudlande glad är det otroligt skönt att upptäcka att man inte är ensam. Runt omkring mig finns mina underbara vänner som ger mig stöd och uppmuntran.
Det är en härlig känsla när man känner sig som mest ensam och ledsen att upptäcka att det finns de som tänker på mig och bryr sig om hur jag mår och vad jag tycker.
Vad skulle jag göra utan mina vänner?
Jag är så glad att ni finns. Det hoppas jag att ni vet.

image110


Idag lämnade jag in mina VFU-uppgifter, bara det är en skön känsla.
Jag älskar att kunna stryka saker och ting från to do listan och, ja, inte glömma dem, men inte behöva fokusera så innerligt på de sakerna mer.
Nu kan jag istället se fram mot arbetet med den superhärliga hemtentan!
Den underbara hemtentan som jag ska skriva över påsken, jag är så glad!

På tal om påsk så stannar jag här i Växjö. Men lite påskfirande blir det ändå.
Pappa och jag ska laga mat och ha det riktigt mysigt på lördag.
Det ser jag fram mot. Det är ett tag sen vi kunde hänga ihop ett par dagar.
Himla skönt att ha sin far i närheten tycker jag!

Nehepp, om jag skulle ta tag i mig själv och göra nått nyttigt.
Vi hörs!


Förresten, det är Kent imorgon! Wiiiie!!

Kommentarer
Postat av: Gjermundtindra

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback