Dagens fräckis

Det var en kille som hette Bo som varje dag cyklade över en bro.
Varje gång så skrek han: "Hej! Jag heter Bo och jag cyklar över en bro!"

En gång mötte han en kvinna på bron, dom blev kära och bestämde sig för att träffas senare på kvällen,
under bron där det var mörkt och ingen kunde se dom.

När dom träffades under bron sa kvinnan: "Jag har mens, så du får köra in den där bak."
"Visst!" sa Bo. Och gjorde som kvinnan sa.

När dom stod där och hade det som bäst skrek Bo: "Hej! Jag heter Bo och jag har sex under en bro!"
Då ropade kvinnan: "Hej! Jag heter Kjell och jag är utklädd ikväll!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kass! Har hört en mkt fast de e en killa som heter jon som kör över bron och så träffar han en "kvinna" inne i stan och så åker dem hem till jon och när dem åker över bron så säger "jag heter jon och kör över bron" när dem har gjort de bakifrån eftersom ho nhade mens och han ska köra hem henne så sgäer han att heter jon och kör över bron igen när han åker övet och då säger hon..jag heter kjell och klär ut mig till tjej^^

Ellet nåt liknade sånt var de kmr inte ihåg exakt :)

2007-03-21 @ 16:39:22
Postat av: Anonym

Hehe.. den har jag inte hört innan ;D

kram kram

2007-03-21 @ 17:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback