Nubben har gjort sitt

Och nubben är förklaringen till min urusla uppdatering denna helg.
Men som sagt är det ju midsommar en gång om året och då vill det till sig att man firar.
Vilket jag verkligen har gjort... och det har varit kul.

Imorgon ska jag lägga upp mer utförliga texter och roliga bilder så får alla som vill ta del av min midsommar.
Ni som inte vill kan ju läsa gamla inlägg.
Eller skriva en kommentar om vad ni vill läsa om.

Eller, gör varken eller.
Hursomhelst kommer det bättre uppdatering imorgon efter kl.16.00.
Eller... snarare efter kl.18.00 då jag både har hunnit sluta jobba och tränat.

Nu ska denna partysessa sussa då jag snart ska jobba.

Vi hörs imorgon allihopa.

Natti natt internet och bloggvärlden.

Kommentarer
Postat av: Carma

Men hallå, var är den där uppdateringen med bilderna då? ;-)

Hoppas din tisdag varit bra!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback