Lördag och fest

Vad skönt det är att vakna av sig själv, att slippa vakna av klockan och att slippa snooza sig genom hela morgonen.
Så var det för mig idag. Jag vaknade av mig själv och jag kände mig helt utvilad.
Det händer inte ofta, och av den anledningen tycker jag att det är värt att skrivas om och delas med av här på bloggen.

Idag är det lördag och idag ska vi på 30 års kalas.
Vi ska till Kääälmaaer (Kalmar, en stad belägen vid kusten i Småland, ni vet, Ölandsbron går från Kalmar) och hälsa på födelsedagsbarnen,
Ulrika och Peter. Som för övrigt är gifta, nyligen husägare och de väntar även sitt första barn.
Och så till råga på allt så fyller de båda 30 år, vilken grej.
När det händer, så händer allt på samma gång.

Jag och Fredrik har varit och köpt presenter, jag hoppas de kommer bli glada.
Jag blir i vilket fall som helst lite fnissig när jag tänker på presenterna.
Lovar att lägga ut bilder senare, efter kalaset.

Jahopp, lite uppdatering från min sida.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :D vad kul att höra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback