Hejegjud... jag är där igen...

Och då menar jag i svackan, dalen, nedsänkningen, nedanför backen, i gropen...
Ja, jag har inte uppdaterat på ett tag nu. SKÄRPNING ännu en gång för fröken Andersson.

So, whats up?
Well, jag har nu varit en arbetande kvinna i snart fyra veckor.
Och som den arbetande kvinnan jag nu kan kalla mig själv för ser jag fram mot min stundande semester som infinner sig om 2 veckor och 2 dagar.
Det är inte det att jag  vantrivs på jobbet, för det gör jag verkligen inte, jag menar hur många får njuta av en underbar utsikt över hamnen från stans bästa balkong? Hur många har tid att baka och göra kräm på arbetstid?
Det har jag och jag gillart!

Men, jag ska försöka att uppdatera mer och oftare och roligare än någonsin!!!!


Kommentarer
Postat av: carro

åå skönt med semester för dej snart :)

Händer det nått skoj då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback