Nej men TJENARE!

Detta var inte igår det. Nej sannerligen inte. Men nu är jag på´t igen.
Jag har inte varit en duktig bloggerska på senaste tiden, men jag lovar att försöka skriva mer kontinuerligt denna gång.

Så, whats new kanske är på tapeten?
Den största förändringen är nog ändå att jag har flyttat till den trevliga hamnstaden Oskarshamn.
Här bor vi allesammans, jag, Fredrik och Carl. Och vi trivs :)

Jag har snart enbart 1,5 år kvar av mina studier, det känns riktigt skönt att det minskar.
Haha, nu när jag har läst mitt senaste inlägg här på bloggen känner jag av en viss desperation, det var mycket klagomål över min kommande termin. Jag trodde aldrig att jag skulle klara  av det.
Men, som med så mycket annat var det, kanske inte helt obefogat, men iaf inte så farligt som jag trodde att det skulle bli, då jag nu, med enbart VFU och en gruppuppgift kvar att skriva, snart är färdig med inriktningen.
Jag ger mig en fet klapp på axeln och lovar att inte vara så pessimisitisk inför nästa termin, även om det är AUO.

Nehepp, nu ska jag ta å kika lite på vad Skipper planerar att göra med sina nästa offer.
You know it, I know it, We all know it.... DU ÄR VAD DU ÄTER!

Höres och synes om, ja, iaf inte tre månader men kanske en dag eller så...

** POFF**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback