Kaninen Carl

Det är ett evigt slit med att sopa, mata och klappa.
Din bur behöver ständigt att rengöras.
Du använder din vattenflaska som ett avreageringsmedel,
eller som ett medel för att retas lite extra med.
Du älskar att gnaga, jag älskar inte att höra på det.

Men du ger så mycket tillbaka när jag sopar, matar och klappar.
Du blir så glad så att det spritter i benen på dig när buren är rengjord.
Och det där med vattnet, vi vet ju båda två att kaniner är ovanligt törstiga djur.
Det borde jag veta, jag har alltid ett behov av vätska, även om jag inte är en kanin.
Att gnaga är din favorithobby, även jag har mina små egenheter.

Vad jag vill säga är att jag älskar min söta kanin.




Kommentarer
Postat av: Åsa

Det låter bra det:) För härligt det var det verkligen! Min påsk med familjen har iaf vatt underbar så det får man tänka på så här i all förvirring:)
Sötaste lilla kalle kanin ever! Behöver han passas nån gång ställer jag gääärna upp!:) Ha det fint tjejan!! kramar

Postat av: champagne from a straw

svar; jasså då får ja gå dit å kika behöver ett nytt :)

söt kanin, ja e allergisk buhu :(

Postat av: carro

Tack, jaa hundar är fantastiska glädjespridare :)
Min påsk har vart bra, lugn och skön! Din då? :) Vilken söt kanin! kramkram

2008-03-24 @ 09:18:46
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Lisa

Har du gått och skaffat kanin?! Va kul gummman! =) Pälsdjur är rena terapin! Hoppas du haft en bra påsk! Puss

2008-03-24 @ 09:50:09
URL: http://www.ligus.blogg.se
Postat av: Hermannmaja

I really enjoyed it. You have done a great job.

2009-02-09 @ 08:20:20
URL: http://hermannmaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback