fy vad trist detta är!

Jag hatar att vara sjuk, verkligen, det är hat jag känner.
Varför blir jag inte frisk? Jäkla skit.
Det är lustigt att de andra vuxna på förskolan är så resistenta mot barnens baciller när jag inte är det.
Vad är jag för en vekling egentligen?
På måndag ska jag få hålla i rytmiken, men som det känns nu har jag ingen som helst ork att lägga upp ett sådant pass. Det känns också surt, jag vill verkligen hålla i rytmiken.

Det har inte varit en rolig helg. Sjuk och ensam. Fy vad trist!
Ursäkta mitt pessimistinlägg, men jag behöver klaga.
Nej förresten, jag ber inte ett dugg om ursäkt.
Det är så tråkigt just nu!



Det enda som gör den här helgen bra är att Carola inte gick vidare i Andra Chansen.

Kommentarer
Postat av: stridis

tjing !
Du får ta och krya på dig. Det är ett helvete att vara sjuk.. men tänk va mycket man kan göra när man blir frisk :) har förresten bättrat på mig på bloggfronten.. skriver oftare :) Ta hand om dig och krya på dig! Kramen

Postat av: Emrenatalia

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2008-09-19 @ 08:10:52
URL: http://emrenatalia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback