Åh! Carl Calle Balle Karlsson Andersson!!!!

Jag tror att jag blir galen!! Totalt vansinnig!

Snälla Calle, SLUTA gnaga på trägrinden! Hur många gånger har jag inte sagt åt dig att en liten kanin som du inte mår bra av att ha hela magsäcken full av träflisor? Du vet mycket väl om att där ska det inte finnas annat än pellets, hö och vatten.
Och Calle-gullet, snälla kan du försöka förstå att när jag pratar högt med dig och klappar i händerna, eller i extrema fall, precis som i detta nu, stampar med fötterna i marken och skramlar med nycklar, kan du då sluta att gnaga sönder trägrinden?
Du som har så stora och ståtliga öron, jag kan bara inte förstå att du trots dina gener och anlag kan vara så otroligt döv? Hör du inte vad din mamma säger?
Så snälla fina, söta, underbara Calle Kanin. Do your mother a favour and stop the gnagande på the trägrind!
GÅ OCH ÄT LITE PELLETS!!!



Men du ska veta att jag tycker om dig ändå. Trots att du gör mig vansinnig ibland.


Åh, Calle, kom och lägg dig platt här framför mig så att jag får klappa dig lite grand.
You are as smooth as silk, Carl.

Gnag, bett och slit, snart är jag ute!

Kommentarer
Postat av: stina

Ja e inte en kaninexpert men de måste ha nåt å gnaga på för annars får de för långa tänder, så om du stoppar in nåt i buren han kan gnaga på så slutar han nog göra de på staketet.... =) puss

Postat av: Stridis

Rekommenderar att han får sällskap av en AIK:are, De har ju samma intresse.. båda är gnagare ;P

2007-09-19 @ 19:07:59
URL: http://stridis.blogg.se
Postat av: ellen

söt var han i alla fall den där calle :) smakade det bra med max? :)

2007-09-20 @ 19:04:42
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback