phu

Det finns 78 smala grillkorvar i vårt kylskåp som delar plats tillsammans med ketchup, senap, bostongurka, ett kilo räksallad och fyra liter glögg.
Jag har aldrig haft 78 korvar i kylskåpet någonsin!
Och dom lär ju få ligga kvar där då planerna för grillningen på lördag blir satt på is på grund av regn, varför ska Växjö ha så dåligt väder?

Nu måste vi ju köpa ingredienser till sex pajer istället... phu...
Jag håller fast vid vad jag sa igår:
- Du, det är tur att man inte fyller jämt varje år....
- Men, jag fyller ju ojämt.
- ........ Ja, men jag menar stort... att man fyller stort varje år....

Men jag tror ändå att det blir en rolig lördag, och jag hoppas att alla som kommer också tycker det.

Det kommer hänga en presentsäck vid dörren, så om någon känner för att ge en söt och snäll kille som fyller 25 en present, så känner er välkommna!


Kommentarer
Postat av: Richardaida

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback