Måndag...check!

Första dagen efter lovet är nu avklarad. Måste säga att det har varit en relativt lugn och skön start på veckan.
Hade sång i morse i två timmar och därefter var det piano lektion i lite drygt en halvtimme.
Fast jag var en duktig elev och stannade kvar nån timme till, det där med att få till triolkänslan är inte det lättaste för mig. Varför ska man alltid lära sig mer?

Har haft genrepet med kören inför konserten på lördag ikväll, jag tror att vi blir grymma. Det känns jätte roligt när jag tänker på det. Jag hoppas bara på att publiken tycker om det lika mycket som vi gör.
Jag måste bara lära mig alla texterna till hundra procent, hur gjorde jag när jag var liten och skulle lära mig allt utantill? Det gick så otroligt lätt då, varför förändras den egenskapen bara för att man blir äldre?
Den är ju jätte bra att ha. Nu måste jag ju anstränga mig....

Det är roliga saker som händer i helgen mer än konserten. Mamma och söta Cajsa kommer och hälsar på mig!
Mamma har inte sett min lägenhet ännu, bäst att passa på nu, för om en månad lite drygt så flyttar jag igen.
Då får hon komma och dricka kaffe hemma hos mig och mitt gull.
Fast efter den här flytten så planerar jag att stanna ett tag.
För attans vad trist det är att kånka på flyttlådor och tunga möbler.
TUR att snygg är stark och att hans bror är ännu starkare.

Jag kännert i fingert, jag kännert i tån.
Vaddå?
KÄRLEKEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback