Jojomen

Ja, helgen har varit väldigt rolig, det var länge sedan som en helg har varit så lyckad på alla sätt och vis.
Jag kan väl inte direkt säga att det var en helg med tid ägnad åt rekreation och vila, snarare åt det helt motsatta hållet.
Det var fest för hela slanten hela helgen rakt igenom.

Den här veckan är det mycket som ska hinnas med att göras. Och det mesta sker utanför skolan.
Det är ju så att Fredrik fyller 25 på söndag, och en sådan speciell dag kan ju inte gå förbi utan att man firar den ordentligt. Så på lördag är det hans festdag och det är mycket som ska förberedas inför den dagen.
Tacka vet jag inköpslistor och dagsplanering, med sådana kommer man långt.

Nu när jag sitter och tänker på det är alla mina helger fram till första helgen i januari (!!!!) helt uppbokade.
Det är helt sjukt egentligen, helgen efter nästa är det KENT konserten i Lund på fredagen, på lördag är det utgång i Växjö och på söndag (andra advent) är det Adventskonserten.

Helgen som kommer därpå, alltså 14-16 dec. är det flytt som gäller för min del.

Och sedan har det helt plötsligt hunnit bli julafton och efter det kommer ju nyårsafton.

Galet, det är det minsann!
Men roligt.

Kommentarer
Postat av: Nilskarolina

Nice site, Keep it up


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback