Jag tar ingen del av detta

Jag skyller allt på Facebook!

Precis allt är Facebooks fel.

 Allt, allt allt. Allt och alla gånger, jag skyller alla gånger då jag borde ha uppdaterat min blogg men istället gått in på Facebook och sedan fastnat där i flera timmar, det är inte mitt fel, det är Facebooks fel.
Jag spenderar timmar där inne och jag har ingen aning om vad jag gör där. Facebook är livsfarligt!

Jag tar alltså ingen del i att jag inte har uppdaterat min blogg så mycket som den förtjänar, det är som sagt inte mitt fel...


Kommentarer
Postat av: Martin

Jag tror att det är Carl.. Han må se vänlig ut vid första ögonkastet.. kanske även det andra. Men sedan när man vänder ryggen till så uppdaterar han nya timekillers på Facebook. Så i grund och botten är det alltså Carls fel!

Postat av: Torsonja

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2009-05-07 @ 11:13:25
URL: http://torsonja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback