Jag är rätt stolt

Ja, det är jag faktiskt. För jag har fått färdigt mitt paper. Och jag är rätt stolt över sista raden, den är klatschig, precis som en slutkläm ska vara.
Det är så skönt när man öppnar sin skolmail, skriver in mailadressen till sin lärare, trycker på Attach och laddar upp sitt paper, klickar sedan på Send och så är allt klart.
Det är en underbar känsla när man är färdig med nått man tycker är lite trist.
Nu har helgen börjat för min del.

Enda lite halv gråa molnet på min himmel är att jag tyvärr börjar bli förkyld igen. Precis när jag börjat känna mig skapligt bra i både hals och näsa så kommer det tillbaka. Typiskt!
Ska jag alltid behöva uppträda halvkrasslig?
Jag tror att det beror på att jag alltid har linser på mig, jag menar, de täpper ju till lite, pupillen är väl ett hål?
Vad jag menar är att det inte kommer in tillräckligt mycket syre och att mina bihålor inte är glada för det.
Fy, vad konstigt det lät. Tur ändå att jag inte har valt biologi som ämne.
Vad jag vill få fram är att det inte är bra att enbart ha linser. Varför var Cajsa tvungen att bita sönder mina glasögon?

Idag ska vi åka iväg till Oskarshamn. Jag tror att det blir en kul helg.
Det blir tyvärr ingen hockey för min del, Sabine ville inte gå, så vi tar en middag på Steak House istället.
Jag tror att det blir bra det med. Annars får jag väl ta till vinet om stämningen inte riktigt stämmer...

Nu måste jag äta lite frukost, är rejält hungrig.
Det tar på krafterna att skriva paper.

? ο Poff ο ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback