fridag

Då är det fredag kväll, magen är full av god mat och benen är trötta efter dagens ansträngningar.
Det är snart dags för Idol, Emma kommer hit så vi ska titta tillsammans.

Min bejbi är iväg och vinner innebandy match, hoppas att dom vinner serien i år.

Jag håller på att färga håret, champange tror jag att färgen heter.
Jag tänkte, hmm, varför inte, det är ju snart nyår.
Men, ärligt talat så är jag lite rädd, håret ser mer rött ut än vad jag vill att det ska göra.
Fast, å andra sidan så återstår det ju fortfarande 25 minuter av verkningstiden.
Får ser hur utgången blir.

Det blir för övrigt en lugn helg för min del. Ingen fest nu heller. Sparar mig till nästa helg.
Då ska vi åka till Oskarshamn, jag ska faktiskt se min första live hockeymatch, det är Växjö Lakers som möter Oskarshamn. Kan nog bli riktigt spännande tror jag.
Efteråt blir det nog förmodligen utgång på La Scala, men självklart ska vi hem till Mackan och Sabine också.
De har ju fått en ny lägenhet.

lalalaa, nu är det 20 minuter kvar, och håret är fortfarande lika rött.... SHIIIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback