Day of

Idag har jag varit ledig fastän jag egentligen inte skulle vara det. Min lärare är sjuk idag, och det är faktiskt lite tråkigt. Jag hade sett fram mot att få ha gehörslektionen, jag tycker att det är så roligt.
Men, man kanske inte ska klaga, det finns ju vissa som måste jobba och andra som måste gå på tråkiga föreläsningar.
Själv sov jag till elva, tog en sen frukost och har sett en film på canal plus, städat och planerat att tvätta.
Men, när jag kom ner till tvättstugan så hade vi bokat fel dag, det var igår som vi hade bokat när det egentligen skulle varit idag. Himla surt tycker jag!
Nu får tvättkorgshögen växa sig ännu ett par cm ovanför kanten....

Det har varit mörkt hela dagen. Egentligen hade jag tänkt att gå en sväng runt sjön, men mörkret tilltalade mig inte ett dugg. Det är egentligen lustigt att jag glömmer år efter år hur otroligt trist november månad kan vara, för jag blir alltid lika förvånad när mörkret inte riktigt vill ge med sig.

Nu ska jag svida om till mina träningskläder, ska träna bodycombat och core om en liten stund.

Finito!

Måste ringa till Hyresbostäder!

Kommentarer
Postat av: Theomargrete

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback