Angående...

...konserten som vi hade i lördags.

Det gick jätte bra och det kom mycket folk. Jag tror att det var närmare 250 personer som kom för att kolla.
Jag hade jätte roligt och jag hoppas att jag kunde förmedla det till publiken också.

Om det är någon som känner att dom gärna vill se detta spektakulära event, så är det faktiskt inte för sent ännu.
För hör och häpna! Allt finns filmat och kommer snart ut på DVD.
Finns att beställa hos, förslagsvis mig, och DVD:n blir din till det rimliga priset av 120 kr.

Tveka inte! Ta chansen! Köp en DVD!

Kommentarer
Postat av: stridis

Då får man ta och dra sig ner till nästa konsert med trucken då och lyssna på era ljuva stämmor ;)

Har förresten nytt inlägg om helgens bravader :)

Postat av: Prebendina

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2009-02-06 @ 14:33:54
URL: http://prebendina.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback