Snacket går

Det är ett under att jag är uppe, det är ett mirakel att jag inte sover, det är helt otroligt att jag verkligen har bestämt mig för att åka iväg och träna boxning trots att jag är sjukt trött.
Och varför är hon trött? undrar säkert ni nu.
Jo då, det kan jag väl berätta.
Den osexiga sanningen är den att jag spenderade halva natten till att förbereda mig inför min slutliga
Oral Presentation till engelskan idag. Mitt ämne var vikingar och hur dom har haft inflytande över hur engelskan har utvecklats till vad den är idag.
Och resultatet? tänker ni nu.
Mjoo, det blev nog inte så pjåkigt.
Jag hade gjort OverHeads och jag kunde det 10 minuter långa talet nästan helt och fullt by heart.
Jag är nog ganska nöjd med min prestation ändå.
Trots att det alltid kan bli bättre.

Nu ska jag snart sätta tänderna i Annie John, den ska vara utläst till på torsdag, jag har bara plöjt igenom tre kapitel so far, men, vet ni vad? There is more to come, absoblodylutely!

Denna veckan är Allkårs veckan, det ska bli väldigt roligt att vara med om min första allkår.
Jag hoppas bara på att det inte ska regna efter onsdag, då blir jag inte glad.
Nej, nej, då blir jag nog lite sne.

Nu ska jag ta och svida om till träningskläderna, har ju som sagt bestämt mig för lite boxning ikväll.
Jag menar, vem har tid till att sova när man vill bli snygg?
Jag menar, sova kan jag ju göra senare..


Later!

Kommentarer
Postat av: Glennmelisa

Great site and interesting informations. THX!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback