Skönt sa flickan

Nu är den gjord! Nu är den klar! Nu är jag så lättad!

Det jag talar om är min avklarade grammatik och ordkunskapstenta, den tentan jag oroat mig för i en vecka, minst.
Nu efteråt, med facit i hand, så var den inte alls lika svår som jag hade förväntat mig den att bli.
Jag svarade på allt och det kändes OK när jag lämnade in den. SKÖNT!!
Jag hoppas verkligen att jag blir godkänd.
Nu är det bara omtenta i lingvistik på lördag, litteratur tenta på torsdag nästa veca och uppsatstenta på lördag nästa vecka den med.
Nu ser jag ljuset i tunneln, nu är det snart sommar!

Åh, jag vill fika!
Varför är det ingen online på msn??


Imorgon ska jag jobba min första kväll på Sivans.
Det ska bli spännande, är lite nervös, tänk om jag gör bort min fullständigt?
Men det ska bli kul ändå, alltid bra att testa på något nytt.
Och att vara på andra sidan bänken, den som ser allt med nyktra ögon...

Äsch, nu ska jag gå och steka mig några ägg och käka äggmacka, även om jag hellre vill fika.

Later Babe!

Kommentarer
Postat av: Mira

Jag tar gärna en fika med dig en annan dag! Åker hem onsdag nästa vecka...vi kan väl försöka pricka in någon dag i ditt tentaplugg. puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback