Jag har haft det roligt

Lord, Lord, Lord.
Var ska jag börja?


Jo, precis, HÄR.

Eller, här, det känns bättre.
Förra veckan var hur bra som helst, det var ju som sagt allkår och den levde absolut upp till mina förväntingar, trots att vädret inte var det allra bästa och nedslaget av en omtenta.
Det blev utgång fredag och lördag för min del.
Skapligt vilket drag det var på Sivans i fredags, det var klart den bästa sivanskvällen i min sivanshistoria, och det har ju blivit en del kvällar där på senaste tiden, så jag vet klart vad jag talar om...
- Jaha, så du dansade på dansgolvet som vanligt då?
- Neej, inte alls som vanligt!

Det var inte på dansgolvet som allt hände, det var utomhus, under partytältets skyddande plast-tak tillsammans med alla galna människor, lyssnande och diggande till de två uppenbarelserna för kvällen, Trubadurerna!
Jag har sagt det innan, men det tål att sägas igen: Fan vilket drag!¨
Att stå där och dansa med dom människor jag tycker allra bäst om, det förhöjde ju också bara upplevelsen.
Jag tänkte, vad kan toppa en kväll som denna?

Jo, det är ju så att efter fredag kommer lördag och denna lördagen var det Grisfest.
Den var riktigt rolig.
Sågspån, karaoke, öl och dans, skit bra! Värsta kombinationen.
Jag dammsög mina kläder i söndags, det var välbehövligt, sågspån är jobbiga grejer när dom är på ställen man inte vill ha dom på, som i öronen och i halsen, eller innanför linserna...

Nu gör jag mig redo för ännu en rolig och händelsefull vecka.
Jag ska åka iväg till Oskarshamn idag och jag kommer inte hem förrän på söndag.
- Men, ska du vara i Oskarshamn i en hel vecka??
- Nej, självklart inte.

Men jag ska vara där till på torsdag och sedan bär det iväg till Borås och Göteborg med besök på Liseberg och trevliga avenyn. Detta ser jag fram mot jätte mycket. 
Men det bästa, vet du vad det är? 
Jag åker dit tillsammans med den bästa jag vet. Wiie!

Nu ska jag ner till källaren och se om jag mot förmodan möjligtvis har en väska där nere med hjul på.
I sånna fall, nappar jag den och rullar med den på min roadtrip.
Åh, vad jag tycker om när vardagen är som en fest!
Åh, vad jag tycker om Dig!!


Loveable hugs & kisses! 

Kommentarer
Postat av: Mira

Tja vännen! Haha, jag håller med dig...helgen va toppen. Såg dig dock inte på grisfesten:(
Men kul var det, tycker jag i alla fall.
Åh, roadtrip..va kul. Å Liseberg det gör mig avis. Haha jag lär nog aldrig växa upp å bli vuxen:P
Puss å kram

Postat av: jossan

toppenhelg var ordet! lova mig nu at åka ALLT på liseberg (bara för att jag är en chicken :p ) fika nästa vecka.... kram kram

2007-05-14 @ 22:36:30
URL: http://juicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback