Äntligen lördag efter kl.09.00

Och vet ni varför jag tycker om denna lördag alldeles specielt mycket efter kl.09.00?
Jo, det ska jag tala om. Min tenta är avklarad.  Min jobbiga lingvistik tenta är gjord.
Tentan som 75% kuggar på första gången är done and over with.
Jag är glad, mycket glad.
Nu väntar jag bara spänt på beskedet om hur det har gått, men 35 poäng borde jag ju ha kunnat skrapa ihop.
Om inte säger jag: Hello v.22! Hello omtenta!

Idag är en bra dag av en annan anledning också. Det kommer ju en alldeles otroligt mysig och rolig kväll.
Vad tycks om en fördrink hemma hos mig bestående av rosé vin och mousserande jordgubbsvin?
Vad sägs om middag på värsta grekiska restaurangen, Akropolis?
Hur bra kan det inte bli om man ska på Spider man 3 på bio?
Det blir ännu bättre om man fortsätter kvällen med en god öl på en härlig uteservering.
Men det bästa av allt, det är sällskapet. Du vet att jag gillar dig, av mer än andra anledningar än ditt vrål-åk.
You are in for a treat tonight, darling. Yes, yes.

Om jag skulle ta och dra på min min bikini och ge mig ut på balkongen kanske?
Hmm, ja, det låter frestande.

Vi hörs!
Rosé, Akropolis, Spiderman och öl!

Kommentarer
Postat av: stridis

Håller tummarna för att tentan gått bra =)
Hoppas du får en mycket trevlig lördag :)

kram och puss

Postat av: Ullis

Hej Camilla! Jag hittade din länk hos Martin =)

Det verkar som att ni hade en toppendag planerad, hoppas helgen blev lyckad!

2007-05-06 @ 21:55:36
URL: http://pysselmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback