Alles

Ibland kommer dom där dagarna då man verkligen inte fattar någonting, dom där dagarna då man bara vill gräva ner sig och inte gå upp igen. Och man vill gräva ner sig djupt, djupt, djupt ner.
Det ska vara mörkt, kallt och inte vidare trevligt där nere heller, eller så begraver man sig i sin säng under sitt täcke tillsammans med en Marabou 200 gr chokladkaka och vräker i sig den på 10 minuter.
Man gör allt för att förstärka känslan av att man inte har en bra dag, eller en bra känsla i kroppen, man gör allt utom att försöka bli glad igen.
Har jag en sådan dag idag?
Ja, jag tror det.. och som vanligt vet jag inte varför.
Det jag kan vara glad för är att det är ganska länge sen förra pissdagen.
Och sedan är det ju snart fredag, då blir jag glad igen, garanterat.

Jag tror det är ensamheten som gnager lite på mig... eller så är det tentan som jag har på lördag....
Eller så är det helt enkelt en blanding av båda plus lite till.
Äsch, skit samma vad det är egentligen, nu vill jag bara skratta lite.
Därför ska jag nu lägga av ett tillgjort skratt och se om det känns något bättre.
(30 sek)
Kanske lite.... alltid nått, eller hur?

Idag har solen skinit i alla fall, och det är alltid en humör-höjare.
Jag hängde lite i kön till Allkårsveckan med Josse och Mira, det var mysigt.
Josse hade sin blåa brasse stol som har en massa roliga fickor på, som ganska snabbt fylldes med kondomer och engångsförpackningar av glidmedel (det delades ut gratis) och Mira hade sin trofasta filt Fido med sig.
Jag tycker att Fido är en alldeles fenomenalt bra filt, den är ju till och med utrustad med antiläckage system på undersidan. Alla soldyrkare eller kösittare skulle må bra av att ha en Fido under rumpan.
En annan bra sak med Allkårs kön är att vi fick isglass och Coca-colas nya satsning, energidrycken Burn, men den var tyvärr lite av en besvikelse, smakade som vilken energidryck som helst.
Fast färgen var fin, rosa. Det är dessutom härligt att bara behöva dyka upp i en kö och sedan bli serverad gratisprodukter. Det tycker jag om.
Det blir i alla fall biljett till Grisfesten för min del. Ska bli väldigt spännande att se vad det är som är så specielt med den tillställningen, mina förhoppningar är skyhöga.

Jag vill lägga in en liten notis om att jag har haft helt underbara dagar från torsdag och framåt.
Jag tycker mycket om mina veckoslut, jag vill inte att det ska bli vardag igen.
Nu gillar jag helgerna med fler anledningar än att det är just helg, thanx darling. I like your style, mucho.
Du är underbar. Yes, yes. Correctomundo.

Nu ska jag nog ta och försöka plugga lite, fast det blir nog att jag kollar på Top Model och Lustgården istället, om jag känner mig själv rätt.... vilket jag oftast gör... he...

Men, på återskrivande.
Later!



Kommentarer
Postat av: Mira

Haha, ja Fido är toppen, ett måste att ha:P
Puss på dig vännen!

Postat av: ellen

kul att ses i måndags, det var längesen. hoppas du hade kul :) kram

2007-05-03 @ 18:23:53
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: ellen

Åh, det låter jättekul med en tjejfest i augusti! :) Hoppas tentan går bra idag. Kram.

2007-05-05 @ 10:06:54
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback