what tha...

Varför kan jag inte bara bli lika seriös och duktig som alla andra? Varför kan jag inte bara ta tag i saker och ting och göra dom så som man ska? Varför kan inte jag? Varför?

Jag har tenta i övermorgon, och det känns inte alls bra, jag tror att jag kommer köra på den rejält, big time!
Så nu när jag vet om det, varför tar jag inte tag i det på allvar och engagerar mig?
Har jag tappat gnistan? Är jag omotiverad? Vill jag inte kämpa mer?
Svar: Nej. Nej. Jo.
Så varför händer det inget då?
För att jag är en slö och dryg jävel.
Jag är mer intresserad av att grilla, leka i gräset, sola och dricka goda drinkar än vad jag är av språkdidaktik.
Men varför??
Detta är ju min framtid jag investerar i, varför engagerar jag mig inte mer?

Nu kommer klyschan: Alla andra utom jag är duktiga och engagerade. Alla andra utom jag....

Tyck synd om mig, snälla, litegrand i alla fall..

Jag behöver en kram.

Kommentarer
Postat av: Stridis

Det låter inte alls kul vännen!
Men du vet att jag stöttar dig, även om jag inte är nära..
Hoppas allt är väl annars

*ger en behövlig kram*

Postat av: Mira

Hej vännen! Här kommer en jätte stor och härlig kram!KRAM

2007-03-28 @ 22:59:38
URL: http://mmmira.blogg.se
Postat av: jossan

Vill du vet en hemlighet?
Precis ALLA andra är likadana...bara så att du vet! Häng i bara - det kommer att gå bra!
Puss

2007-03-29 @ 12:35:19
URL: http://juicen.blogg.se
Postat av: jossan

ps: jag glömde kramen

2007-03-29 @ 12:37:31
URL: http://juicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback