Morgongåva

Dagen börjar som den brukar, Kissen slänger sig på min mage och kurrar nöjt.
När jag gäspar stoppar han mer än gärna in sitt håriga huvud i munnen på mig samtidigt som han sniffar på alla härliga dofter som döljer sig där inne.
Det är egentligen konstigt hur något så konstigt som det kan bli till en morgonvana som man nästan tycker är mysig.

När Kissen sedan börjar hoppa på mig och skrika ganska högt (den Kissen har ordentliga stämband) förstår jag direkt vad det är han vill: MATA MIG!!!
Så nu kan jag glatt meddela att jag är: Kvinnan som kan tala och förstå katter.

Kommentarer
Postat av: ellen

ååh jag vill oxå ha en liten katt! är det en kattunge du har eller är den gammal i gamet?

ska du med på körhelgen förresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback