Monday

Hejsan bloggen!

Nu är det måndag kväll och om några timmar har jag seminarium i grammatik. Vi ska ingående diskutera adjektiv och adverbs, jag hatar adverbs... jag menar, vad är det? Varför ska jag kunna det? Hur ska jag undervisa det?
Detta är något jag kommer skippa i min framtida undervisning, I don't get it man!!!!

Men men, från en sak till en annan... jag tror att jag kommer flytta till campus i juli!! WIIE!
Har lagt in två intresseanmälningar till lägenheter på Slottstaden, och guess what?
Jag är den enda som anmält intresse än så länge. Jag håller tummarna att det förblir så.
Det är verkligen pytte lägenheter på 25 kvadrat, men vaddå? Dom är ju på campus!
Jag ser med spänning fram mot torsdag, då får jag det svart på vitt vad som händer.

Min helg har verkligen varit hur bra som helst. I fredags såg jag film, Saw III, fy tusan vad den är läskig.
Det gjorde ont i mig ganska många stunder, tur att jag hade ett bra sällskap som kunde skydda mig och säga till mig när jag kunde öppna ögonen och sluta skrika.
♥ Du vet vem du är, thanx! I adore you! ♥ Det var verkligen soffhäng i världsklass....

Lördagen kunde inte ha blivit bättre den heller. En mysig dag och en rolig kväll med fest som hette duga.
Sivans var knök, precis som det ska vara en lördagkväll... men det sköna var att jag inte behövde stå i någon smärtsamt lång kö denna gången, det var praktiskt taget bara att kliva in och börja äga stället, vilket jag självklart gjorde mitt bästa för att göra... jobbigt bara att så många andra tänker samma sak...

Söndagen, var ska jag börja för att beskriva söndagen?
Hmm, kanske från början?
Ja, jag vaknade upp med en ganska kraftig huvudvärk, jag vill nu inte skylla på lördagen, men den bidrog nog ganska mycket till mitt sinnelag på söndagmorgonen.
Men, inte ska man klaga. Skorna åkte på och trampade iväg till affären där det inhandlades majsbröd och min nya favorit juice, Bravo med passionfrukt i, yumm!!
Frukosten kom i magen och solen började skina igen efter hagelskuren så då blev det en promenad.
Tanken var en kort och skön söndagspromenad, men utgången blev en helt annan.
Tänk aldrig tanken på att testa nya vägar om du inte vet var dom leder, för det kan bli helt fel!
Vilket självklart var fallet för oss.... vi var ute och gick i över två timmar i snålblåst och träskmark.
TUR,
att sällskapet även denna gången var finemang.

 ← The most beautiful thing in the world

°Over and out, miss blogga.°

Kommentarer
Postat av: Mugge Stockholm

Haha, av alla världens tandborsthållare var nog det där den snyggaste! Klockren!

2007-03-20 @ 13:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback