Lördag

Jag har på känn att det kommer att bli en helt underbar lördag idag, och det beror inte enbart på att solen skiner.
Kanske beror det på mitt whiskeyglas jag har här bredvid mig eller beror det på fotbollen som är på tv:n
(ja.... du läste rätt, det står fotboll), men mest tror jag att det beror på sällskapet.

Lördag, lördag, vilken fin dag. Du har alltid varit min favoritdag, och du fortsätter att äga.

Ikväll blir det fest, St Patrics Day har jag hört att det är idag, och det måste ju firas med öl, whiskey och hög skrålande musik. Kul, kul, KUL!!! :)

Men nu ska jag ta å sippa vidare på min whiskey, eller, mitt inoljade rep... mums.

yeah, yeah, you know I am the (wo)man!

Kommentarer
Postat av: Mira

Hej, ja hoppas du också får kul i kväll!
Idag skiner solen, men man blåser nästan bort. Men härligt i alla fall.
Det tycker jag absolut att vi ska göra. kram kram

Postat av: Mugge Stockholm

Vilket skojigt studentliv det där verkar vara :D

2007-03-20 @ 13:37:11
Postat av: Fabiankornelia

Very interesting site --- quite informative

2009-02-18 @ 11:17:17
URL: http://fabiankornelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback