Kärlek, värme och omtanke

Har lyssnat på lugna och kärleksfulla, något melankoliska låtar hela dagen idag och jag måste erkänna att det har runnit ner tårar för kinderna.
Det är som att ögonens vattniga delar aldrig har slut på vatten, som att tårar är sådant som det finns massproduktion av....

"Dina ögon är så glänsande och vackra"
"Neej, det är bara mina vattniga tårkanaler som gör sig påminda"

Är du en törstig människa med stor smak för salt? Då har jag något att erbjuda dig.
Vill du lapa mina tårar från mina kinder?




Kommentarer
Postat av: mira

hej...kul att du också skaffat blogg! puss

Postat av: VinterViking

Låter inte direkt som en positivt dag :(
Snart har jag ju kanske villa så välkommen dit ;)

2007-03-01 @ 17:33:02
Postat av: jossan

hej vännen! välkommen till bloggvärlden! ha en bra helg, puss

2007-03-01 @ 22:04:17
URL: http://juicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback