Fucking jävla onsdag

Det är onsdag idag.
Det är onsdag och klockan är 12.21.
Det är onsdag och jag tycker inte att det är en rolig dag.
Jag har tvätt, en massa plugg och ett stökigt köksbord. Mycket papper, som jag borde läsa, mycket böcker, som jag borde öppna, mycket anteckningar, som jag borde renskriva... så mycket av allt att jag drunknar.

Det är onsdag och jag är pessimist.
Det är onsdag och jag vill inte befinna mig här.
Det är onsdag och jag önskar att det vore fredag, lördag, till och med söndag, bara det inte är onsdag mer.

Det är onsdag förmiddag och jag är redo för sängen.
Det är onsdag, kan det bli mycket värre?

Kommentarer
Postat av: Mugge stockholm

Det är just typiskt! Onsdagar är så jävla mitt i veckan! :) Häng ut, du klarart! Tisdag idag!

2007-03-20 @ 12:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback