YES!!!!

Ah!
Åh!
Wiiiiieeeee!!


Jag klarade Grammatik och Ordkunskapstentan. Fatta så skönt det känns i magen nu.
Snälla ge mig lite flyt så att jag klarar av lingvistiken också, jag vill INTE göra omtenta på den igen.
Pretty please, säg att min magkänsla har fel.

Det gick jätte bra att jobba på Sivans i onsdags, det var faktiskt riktigt roligt.
Jag ska garanterat jobba igen, OCH jag ska byta till Västkustens Nation, härliga människor, yupp!

Helgen har varit kalasbra.
I fredags var det lugnt med tanke på att jag skrev tenta i lördags, men jag var ju med min bejbi och då är det alltid roligt och fint och härligt och alldeles, alldeles underbart.
Lördagen var väldigt rolig.
På dagen var det en liten gathering med det sköna 122-gänget med en massa roliga lekar, tipsrunda, grillning och brännbollspel. Det var en mycket fin dag.
Tack tjejer för att ni är så duktiga och bra på att organisera upp saker och ting.
Ni är verkligen super!
På kvällen blev det 122-fest och senare fest med kexet å hans amigos.

Nu är det bara 5 dagar kvar av denna termins skolgång. Året har verkligen gått jätte fort.
Det känns som att jag har åkt berg och dalbana genom hela skiten, har något verkligen fastnat och gjort intryck hos mig? Känns inte som så.

Men men, det lär väl märkas när man kommer ut i arbetslivet.

Ha det!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback