vad lyckat!

Oj, oj, vilken helg det har varit. Eller, snarare, vilken vecka det var!
Jag hade aldrig kunnat ana att det skulle bli så bra som det blev.
Festen blev lite av en succe, maten smakade gott, glöggen var lagom varm, mandlarna var skållade och krossade, ölen satt där den skulle och folket trivdes bra.
Det var väldigt roligt att det blev så bra.
Mycket tack till den starka björnen Martin som hjälpte till så mycket med allt.
Jag menar, inte alla killar som ställer upp på att baka en sats med 80 lussebullar, göra äggstanningar till pajer, kånka möbler och hänga upp serpentiner om man inte måste.
Bra blev det, och jag är glad.

Nu är jag precis hemkommen från skolan. Vi har övat hela dagen inför vår julkonsert som vi ska ha nästa vecka.
Men jag blir lite trött, varför engagerar sig inte alla i det vi gör?
Det här har ju vi kommit fram till som grupp, det var ett gemensamt beslut, men ändå struntar vissa i det totalt.
Är vi inte alla vuxna människor?
Det är egentligen konstigt hur två personer kan förstöra för en hel grupp.
Jag hoppas på att det enbart är lite egna reflektioner som behövs, för imorgon ska vi öva igen.
Och om inte alla är på topp då och hjälper till lika mycket så känner jag mig rejält nervös inför nästa vecka.
Det är precis som att dom personerna inte bryr sig om att det kommer folk för att titta på oss, och att dom har förväntningar på att det ska vara bra.
Jag menar, hur svårt är det att bara le lite och anstränga sig en liten gnutta?
Det borde ju vara roligare för dom också då?
Äsch, dumma människor, dom får ta sig i kragen!

Snart dags att dra på mig träningskläderna. Det är body combat som gäller ikväll.
Skönt! Jag behöver skingra tankarna lite grand.

.............vvvrrrroooommmm...............

Kommentarer
Postat av: Martin

Ähh! Det var väl inget.. Vad ska man i växjö och göra om man inte ska jobba? ;) Snart är det ju dags igen! Om 24h är det nästan dags! Hur gôtt känns inte det? ;)
Tack för en, faktiskt, asskön helg! ;)

Postat av: Platform Games

very intersting site ..congratulation..

2010-01-12 @ 09:12:10
URL: http://platform-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback