jovars

Det har faktiskt varit en rätt bra dag idag, trots att morgonen kändes mer mörk och ryslig än vanligt, så tog jag mig upp och genom de värsta minutrarna när man känner täcket släppa taget och fötterna känna det kalla golvet under sig.

Det som har gjort dagen bra är våra ensamble övningar och repet inför konserten nästa vecka.
Det gick så mycket bättre idag än igår. Nu var alla med och ansträngde sig och vilken skillnad det blir direkt.
Nu är jag inte alls lika nervös som jag var igår, jag tror faktiskt att det blir en rolig konsert.
Jag blir ändå lite ledsen när jag tänker på den, för efter den så är den här kursen i princip slut, och då kommer jag inte att få träffa dessa underbara människor lika ofta eller spela musik dagarna i ända....
Why do all good things come to an end?


Ikväll är det julavslutning på Drink-klubben. Kvällen till ära ska vi vara hos Josse.
Ska bli spännande att se vad hon har att bjuda på.


Bye!


Behövs:
Musöron, nos, svans, kastrull, bomull, skedar, säck, önskelista, gran, tomteluva, lucialinne, glitter och ljuskrona.
Anyone?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback