Grön

Det var en bra kväll igår tillsammans med tjejerna. Josse bjöd på en riktigt god drink.
Den var grön och smakade en härlig blandning av banan, grape och fruktsoda.
Tyvärr kommer jag inte ihåg vad den heter, nått med banan....
Hon hade gjort jätte söta små pajer och en grekisk sallad.
Bonde söker fru kunde inte ha fått bättre tilltugg än det vi mumsade i oss.

Har haft skola idag, precis som vanligt egentligen, skriver det väl mest enbart för att fylla ut mitt blogginlägg.
Jag sa en bra sak till Sandra idag när jag lärde henne hur man skulle och kunde plocka på gitarren:
- Det är enbart din fantasi som hindrar dig.
Lite så känner jag nu.... orden flödar inte ur mig direkt. Inget intressant i alla fall. Mest bara blaj. Blaha blaha!

Jo!
Jag har fått ett litet genombrott idag angående tillverkningen av mina musöron, tack vare Stina!
Tacka vet jag för gener och anlag, för det måste vara hennes mor som har gett henne all hennes pysslighet och uppfinningsrikedom.
Så en kombination av hennes idé och så min egen så kommer det bli perfekt.

Imorgon är det KENT!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback