toppen bra helg

Åh, ännu en helg har kommit till sitt slut. Och som vanligt kan jag säga att helgen har varit super bra.

Fredagen kom, med tentan, jag gick dit med en orolig magkänsla, men kan nu med säkerhet säga att jag är godkänd. Det är så att jag jublar högt när jag tänker på det. Lovar att engagera mig mer till nästa tenta. Lovar...

Sedan kom fredagkväll, den var livad... eller vad man nu kan kalla det... Kanske livad på ur en pensionärs synvinkel?
Anyhow, det blev bullbak, matlagning, förberedning av nästa dags mat (jaa.. det är sant), vin och film.
Sedan var jag helt slut och somnade nästan omedelbums... fast mysigt? Jaaa, det var väldigt mysigt!

Lördagen, åh vilken dag!
Brunchen var så fin, en hel parkbänk blev uppdukad och filten utlagd. Ett gäng glada, några bakfulla, vissa mer än andra, studenter fläkte ut sig och insöp vårkänslan tillsammans med goda scones, muffins och diverse pålägg och drycker. Vad kan toppa det?
På kvällen blev det grillning, hur gott som helst. Den hemliga kryddan: vitlök! Inget kan misslyckas med vitlök.
Efter grill blev det fest och senare utgång på Sivans.

Söndagen började klockan tolv med frukost i det gröna, chill under solen och middag hos pappa.

Nu till slutfrågan: Varför tar helgen slut så fort? Why do all good things come to an end?

Ge mig lite helg! På momangen!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter som en rikigt nice helg det dära, synd att man missade brunchen verkade riktigt mysigt:)

Postat av: Anonym

Helgen tar slut fort bara för att måndagen ska plåga våra psyken!
Finns nog ingen annan anledning..

2007-04-02 @ 13:14:02
URL: http://stridis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback