Tankegångar

Det verkar som om min blogg kommer att fungera som en slags dagbok där jag skriver ner mina tankar och känslor kring allt som händer. Jag hoppas att ni som läser inte tröttnar trots mina deppiga inlägg.
Jag kan inte och kommer inte skjuta under stolen med att jag inte mår bra.
Det här är helt ärligt det värsta jag varit med om i mitt liv.

För att återknyta till mitt förra inlägg där jag ställer mig frågan om hur man tar hand om sig själv och vad det innebär så måste jag säga att det inte är lätt. Ständigt tänker jag tankar som inte är snälla mot mig själv.
Tankarna gör mig väldigt upprörd.
Ett steg mot att ta hand om mig själv kanske innebär att jag inte tänker så hemska tankar?
Men det är inte lätt när man känner sig så förvirrad och ensam.

Just nu kretsar de flesta av mina tankar kring:
"Det här är sista gången vi gör det här ihop, snart gör du det med någon annan"
Den tanken om någon annan gör mig så illa, ska någon annan få uppleva allt som jag sett fram emot tillsammans med dig? Jag blir illamående....

Hur blir man lycklig?
Vad innebär lycka för mig?

Hela mitt liv är satt på sin spets och det verkar som om jag måste omdefiniera precis allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback