Wow, vilket drag vi hade!

Nästan precis hemkommen från vår konsert i Växjö. Dagen har varit ganska lång, lite tröttsam men ändå helt underbar.
Konserten gick väldigt bra, vi fick stående ovationer. Det känns nu i efterhand lite roligt med tanke på att vår körledare inledde vårt sista genrep med repliken:

- Nu är vi i Kronobergs län och här slår inte gospel igenom direkt. Räkna inte med fullsatt ikväll.

Men tji fick han och tur var väl det, för det är inte kul att sjunga och uppträda om vi i kören är fler än åskådarna.
Vi var runt 80 sångare och vi fick två bussar till vårt förfogande till och från Växjö.

 

Här är dom. Jag åkte i den gula bussen dit och den vita bussen hem. Inte av den anledningen att omväxling förnöjer utan för att det vita bussen stannade till på Mc Donalds på hemvägen... och fick då även öknamnet "fetto-bussen".
Vem har sagt att gospelsångare är snälla och ödmjuka mot varandra?

Här är dom förresten, ena hälften av bussen...

Jag och Carro delade säten både dit och hem. Vi hade mycket trevligt och roligt. Vädret var underbart, så allas humör var verkligen på topp! Som jag tidigare nämnt har vi ju på oss lila tält när vi uppträder, allt för att fånga gospelandan.
Detta hade vi även på oss idag. För er skull har jag valt att lägga ut några sköna bilder.
Jag vill ju att ni ska få en rättvis bild av dessa tygskapelser.
It,s gospel baby, pure gospel!
     



Vem hade kunnat ana att jag passade så bra i ett lila tält?


Jaja, nu är det nog med fotoalbum i detta inlägg. Hoppas ni är nöjda.
Ha en fortsatt skön lördagkväll. Själv ska jag snart sova för om några timmar ska jag upp och sjunga igen.

I am going to la la land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback