I did it!

Skapligt vad jag känner mig dum just nu... har undrat sedan första dagen som jag startade min blogg hur man ändrar layouten. Jag har varit så avundsjuk på alla som har sin egen design, jag har också velat märka ut mig litegrand.

Så infaller sig då den här dagen då jag surfar in på blogg.se och så upptäcker jag att det finns en topp-lista över de mest besökta bloggarna (snacka om att jag är lite insnöad på att enbart logga in) och i den här listan finns en blogg som heter Designa din egen blogg.
Klockorna börjar ringa i öronen, det låter ju som något jag kan vara intresserad av!
Så jag klickar på länken och VIPS poppar min stora hjälp-blogg upp på skärmen.
Jag kan inte förstå att jag har gått och undrat i ett år och så har hjälpen funnits så nära.... snacka om dumt.

Nu är inte min design banbrytande på något sätt, men den är min egen iaf.
Ge mig gärna tips på hur jag kan hotta upp den ytterligare... (ni få som hittar till min blogg)

Men summan av kardemumman, jag hoppas på att jag nu, i samband med min nya design, hittar mer inspiration och motivation att blogga. Det är ju rätt kul.

Looks like I´m done for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback