Helgen som kommer

Det är som sagt fredag och jag har redan konstaterat att det är svidande nära till helgen.
Den här helgen är rätt späckad, jag har mycket att stå i.

Imorgon är det konsert och gospel för hela slanten.
Vi drar iväg till Växjö där vi ska ha konsert i den runda kyrkan som heter Mariakyrkan.
Vi blir ett gäng på ca 80 sångare som drar på oss lila särkar och sjunger rumpan av oss.
Om du har tid och lust, ta en sväng förbi Mariakyrkan imorgon kl. 17.00. Du blir inte besviken, det lovar jag.
Gospel är glädjens musik, och vi är väldigt duktiga!




Förutom konserten på lördag har vi även en jätte stor sjungning på söndag här hemma i Oskarshamn. Vi blir runt 150 sångare, varav hälften är barn. Jag tror att detta kan bli något i mannaminne, du borde inte missa detta!
Ta en tur till Döderhultskyrkan på söndag kl.11.00 vet ja!
Vilken kulturhelg! Jag har sagt det förrut, och säger det igen, NOT är BOT!

För min andra hälft blir det också en rätt späckad helg då han är medlem i något så eminent som en herrklubb.
Och nu infaller det sig som så att herrklubben ska träffas och röja runt i vår kära huvudstad.
Jag tror att han kommer ha minst lika roligt som jag, även om han inte har en dresscode där ett lila kapell måste ingå....

Ta taa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback