Flytet håller i sig

Ja, det gör det verkligen. För jag vet med säkerhet att jag har ett garanterat sommarjobb.

Jag ska på intervju nästa vecka angående personlig assistent, jag har en bra känsla för det, och jag tror att jag kommer få det. Detta hoppas jag också på för jag vill verkligen testa något annat i sommar.

Men om det nu infaller sig så att jag inte får jobbet så har jag ändå en garanterad backup.
Igår ringde bemanningschefen på den avdelningen jag var på i sommras och erbjöd mig sommarjobb.
Jag berättade om min intervju nästa vecka och frågade om det var ok att jag hörde av mig när jag visste mera.
Detta var helt ok.

Jag är glad. Jag hoppas ju på det nya jobbet, men är nöjd om jag går tillbaka till mitt förra sommarjobb.

Fast det allra bästa vore, i all ärlighets namn, om jag fick jobb i någon utav alla klädesbutiker jag skickat ansökan till.
Men att få en anställning i klädbutiker verkar vara en omöjlighet.
Jag förstår inte varför.

Hur som helst, sommarjobb det har jag, vet bara inte vilket det blir ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback