Bör tilläggas...

Kollade vidare över kombinationer med fisken och alla andra horoskop och fann, ja jag vet inte till min förtjusning eller bestörtning, att mitt stjärntecken verkar vara ett ytterst svårt tecken att para ihop med något annat.

Tydligen passar inte fisken ihop med något tecken p.g.a min otroliga följsamhet, själuppoffring och känsliga sinnelag.

Det kanske inte är så hopplöst för oss iaf? Jag kommer ju inte att få det bättre någonannanstans heller....

Det är inte varje dag som man lär sig att det är dömt från början men ändå inte.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Jorå det är väl ungefär som det kommer bli för mig och robinson ;)

Postat av: Martina

Ja, det var det verkligen, så roligt=)Har du familj och så? Kram

2009-03-23 @ 20:42:39
URL: http://missisnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback