Lite smått frustrerad

Det måste jag erkänna att jag är faktiskt. För jag blir så avundsjuk.

Efter en tids surfande på olika bloggar upptäcker jag något som de allra flesta bloggerskor kan njuta av, men inte jag.
Detta fenomen som jag nog ändå vill kalla det inkulderar ett klick, lyckokänslor och kanske även lite maktkänslor.

Det jag talar om är självklart all webbaserad shopping som många tjejer njuter av.

Klick... det vill jag ha. Klick... och den med... Klick.... guuuud vilken sommardröm!

Tätt efter detta följer, kolla in mina senaste shoppingfynd!

Jag är inte ett dugg avundsjuk.. närå...

Klick.. you are mine! 



Av den anledningen kan jag öppet erkänna att jag tycker om blondinbellas blogg. Den tillåter mig att låtsas att jag lever i en annan verklighet. Den tillåter mig att dagdrömma mig bort från CSN:s begränsningar gällande shopping.

Det är en tuff verklighet jag lever i. Mat på bordet, kött över disk, men inte så mycket klädshopping som jag skulle vilja.

...Suck...

Kommentarer
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Men det är faktiskt mycket lättare att klicka hem saker via nätet och sen hämta upp det eller få det hemkört...



SV: Just det den luktar gudomligt! :)

Postat av: Martina

Hej! Det var ett tag sen:) Jag skule också vilja shoppa över nätet men jag måste prova plagen först för och se att det sitter bra. Tyvärr..

2009-06-09 @ 13:23:15
URL: http://missisnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback