Det kan vara årstiden

... det kan också vara dagsformen. Det kan vara alla projekt jag har till skolan... det kan vara en mängd olika saker.
Men faktum är att jag känner mig lite sleten, trött och ja, nästan lite bedövad på nått sätt.

Många dagar går jag som på sparlåga, jag längtar verkligen till våren, mina ballerinaskor och kulglass i bägare.
Mest av allt längtar jag till min examensdag, jag är så trött på att plugga.
Vilken underbar känsla varje månad runt den 25:e när pengarna rullar in och inkomstkällan inte är CSN utan egna ihoptjänade pengar... lika roligt är det väl inte att betala tillbaka till CSN, men, det är bara att stå ut med.
Snart bara två terminer kvar... hang in there!

Till helgen har jag inga storslagna planer. Ska sjunga på högmässan på söndag, sen blir det rep på kvällen inför konserten. Annars ser det lugnt ut... jo just det... hemtentan... hugaligamiga...

Jaja... det var dagens gnäll. Måste vara tillåtet att ha gnällinlägg from time to time.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Frippe

När du jobbar kommunalt så tickar pengarna in först den 27:e. Men det är samma sköna känsla då.

2009-02-19 @ 01:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback