Dagen då jag gratulerade Tyson

Det var kvällens höjdpunkt och hela Stockholms stadio satt som på nålar.
Vi väntade alla spänt på utgången, vem skulle vinna?

Det jag talar om är självklart herrarnas 100 meters lopp på DN Galan.
Start 8:an såg ut såhär.



Frågan på allas läppar var:
Vinner Gay eller Powell?

Spänningen var olidlig, och inte blev det bättre av att det var tjuvstart så loppet var tvunget att startas om.
Tystnaden sänkte sig åter igen över stadion och sprintarna tog plats vid linjen.
Startskottet gick och herrarna flög iväg.

9 sekunder senare är Tyson Gay vinnare och han får stående ovationer.
Jag ville inte vara sämre och gick resolut fram till räcket och laddar med kameran.




Snacka om dissning! Jag sträckte till och med ut min lilla hand.

Hursomhelst....

Well done Tyson, well done.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan! Jodå, det är bra här. Tråkigt bara att semestern är slut..=/ Hade gärna haft några veckor till:) Hur står det till med dig då? Gjort nåt skoj i sommar?



Kram

Postat av: Ewa

HAHA! Jag dör så klockrent och så kul. Värsta läget. Well done! :)

2009-08-12 @ 22:28:18
Postat av: ellen

hahaha gud vad jag älskar att du bjuder på dig själv.

2009-08-18 @ 11:32:09
URL: http://colormehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback