Jadå

Det känns faktiskt riktigt bra att jag beslutade mig att fortsätta med bloggen.
Jag kan inte lova att det blir en intressant blogg, men den kommer garanterat att vara präglad av mig.
Och det brukar ju i sin vanliga ordning betyda att jag enbart kommer att skriva om sådant som är relaterat till mig och mina intressen och det som finns i min närhet och hur min vardag ser ut.
Jag har aldrig haft målet att ha en intressant blogg (men om det är någon som mot all förmodan faktiskt tycker det så är det väldigt roligt), målet för mig är att få skriva av mig lite, jag ser bloggen som en dagbok.

Det känns inte riktigt lika bra när jag några sekunder senare vänder min uppmärksamhet mot fönstret och upptäcker att solen inte har kommit fram idag heller.
Växjö är lika grått och blött som vanligt. Då är det rätt skönt att ha en relativt stor säng med ett ganska tjockt täcke att krypa upp i. Det blir ju inte värre när man har en tv inne i sovrummet heller.
Fast det känns ändå lite jobbigt nu när jag tänker på det, för jag får ju inte lägga mig där ännu på några timmar, jag har ju andra spörsmål att ägna mig åt just nu.

Ikväll blir det en bra fredag kväll, det är jag säker på.
Jag, Jossan och Tua ska laga mat och se på Little Miss Sunshine. Jag har velat se den länge, så det ska bli jätte kul.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan börjar dagen för mig.
Rätt skönt att dagen börjar tjugo i två en fredag, det blir andra bullar från och med nästa vecka.

Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback