vad vore jag utan...

...underbar musik när dagen inte känns som den borde?



♥ ♥ ♥

Lasse Lindh - Du behöver aldrig mer vara rädd

Vi träffades liksom på chans
på nått sätt ramla vi liksom in i varann.
Och tänk att något som jag trodde var
så svårt, kunde vara så lätt.

Vi träffades liksom på chans
två katter i skydd ifrån regn någonstans.
Och aldrig har kärlek drabbat mig så.

Och jag vet, jag är hopplös och svår ibland
men,

Aldrig, aldrig att jag
tänker låta något ont hända dig
jag håller dig hårt,
tätt intill mig genom regn och blåst.
Och alltid, alltid att jag
kommer vaka över dig,
genom mörkret jag leder dig.
Jag finns i varje steg du tar
så du behöver aldrig mer vara rädd.

Ingen ser och ingen vet
hur du lyser och hur du fångar
upp min skugga när jag är svag.
Och hur jag älskar att vakna
upp bland dina blonda lockar.

Aldrig, aldrig att jag
tänker låta något ont hända dig,
jag håller dig hårt.,
tätt intill mig genom regn och blåst.
Och alltid, alltid att jag
kommer vaka över dig,
genom mörkret jag leder dig.
Jag finns i varje steg du tar
så du behöver aldrig mer vara rädd.

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag håller med, musiken är väldigt viktig! Både när man är nere och när man är lycklig!

Postat av: Ameli&Emelie

musik msåte man liksom ha! :)
ganska bra låt:)

2008-02-22 @ 17:54:35
URL: http://lifeasblondes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback