Rent hus

Ping!

Så låter det här inne i lägenheten. Det är ljudet av skinande rent.
Vi har verkligen varit duktiga ikväll, det är till och med dammat bakom och under saker som aldrig tidigare varit med om den sortens behandling.
Med facit i hand var det behövligt med tanke på att sköljvattnet behövdes bytas tre gånger på grund av att det blev becksvart! Ännu bättre känns det att vi gjort då vår lägenhet enbart är 37,3 kvm stor.
Jag menar, tänk vad mycket extra plats vi får nu när all den där dammen och smutsen är borta!

För övrigt måste jag säga att Babsan har varit riktigt duktig ikväll på Du är vad du äter.
Jag blir väldigt sugen själv på att tappa några kilon när jag ser henne.

image105 Good Girl!

Kommentarer
Postat av: Emma-Lisa

Tack, tog det kortet ifjol när vi var uppe i Borgafjällen. Såg själv du är vad du äter. Babsan är ju helskön! Hoppas du får en trevlig helg!

2008-02-23 @ 09:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback