Egentligen...

Vill jag bara röva bort dig till någon avlägsen varm plats.
Där spenderar vi hela helgen på en vacker sandstrand och tillsammans ser vi solen gå ner vid horisonten.
Jag vill ta med dig på ett äventyr som vi alltid minns med glädje.
Du och jag på resande fot, det är en spännande tanke.
Vi kan vakna upp i Venedig, bege oss vidare till Rom, ta flyget till Dominikanska för att stanna där ett bra tag.

Men, egentligen räcker det nog med en lång och skön kram.
En sån där kram som gör att man glömmer bort stress och annat tråkigt därför att jag försvinner in i din härliga närhet.
För nu är det faktiskt så att tillsammans med dig känns inte vardagen lika trist, speciellt inte när en drömresa inte är längre bort än en kram.

Du och Jag. Vi är så bra!

Kommentarer
Postat av: Maximilianida

love the web site lots of luck love to see more poems


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback