Not är Bot



Nu är jag hemkommen från det mest underbara och roliga jag kan tänka mig att göra en måndagskväll mellan kl.18.30-21.00. Jag är hemkommen från Universitetets formidabla Brygghuskör, och jag mår så god damn good!
Många gånger har jag gått till kören och känt mig lite sådär,ni vet, halvtaskig och tråkig. Men aldrig har jag gått från kören med samma tradiga känslor, det är alltid med ett leende på läpparna och sköna noter i huvudet som jag svävar hemåt.  Det är så härligt att komma dit till alla glada människor som alla älskar att sjunga och det spelar ingen roll hur pass bra man är, man är alltid välkommen och man känner sig alltid välkommen.

Så om du känner att du vill ta del av en varm, sprudlande, skrattande och framförallt sjungande skara människor, masa dig ner till Brygghuset och sjung dig varm och glad! Du är högst välkommen!

För övrigt väntar jag lite också. Jag väntar på lite sällskap. Väntar mig lite bejbi-love.

En sjungande kram är till förfogande för vem som än behöver den.

Kommentarer
Postat av: ellen

men åå nu blev jag ju sugen på att gå med igen... vad sjunger ni för låtar nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback